środa, 16 sierpnia 2017

Recenzja ,,Sekretne Życie Drzew'' Peter Wohlleben





Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję. Tym razem opowiem Wam o książce pt.,,Sekretne Życie Drzew'' Petera Wohllebena. Dużo osób o niej mówiło przez pewien czas, co coraz bardziej przyciągało mnie do niej. Bardzo często mam tak, że gdy na np.zakładce której używam jest jakaś książka i codziennie ją widzę, to coraz bardziej mam ochotę ją przeczytać. Taką przygodę miałam z serią o znachorce, której jednak nie przeczytałam.

Dobra przechodzimy do recenzji:


Autor:

Peter Wohlleben urodził się w 1964 w niemieckiej miejscowości Bonn. Z zawodu jest leśnikiem i pasjonatem nauki. Napisał ,,Sekretne Życie Drzew,, aby przybliżyć trochę innym ludziom to z czym na codzień zmagają się drzewa.


Fabuła: 

Tutaj tak naprawdę fabuły nie ma. Autor pisze o ty jak żyją drzew. Mówi o tym, że ich ,,historia,, nie opiera się tylko na fotosyntezie ale i innych czynnościach. Niestety od około 100 strony książka zaczęła przynudzać.W tedy coraz bardziej powieść mnie przynudzała. Nie chciała już jej czytać, ale jednak przełamałam się i skończyła.

Okładka:

Okładka jest tutaj przepiękna. Po tych dwóch recenzjach stwierdzam iż najbardziej podobają mi się okładki. Śliczne drzewo na pierwszym planie i wszystko na biało-zielono idealnie pasuje do tej mini fabuły książki.

  


     Dobra wiem, że to bardzo, ale to bardzo mało. Nie jestem jeszcze profesjonalnym blogerem i nie bardzo umiem się wypowiadać na temat książek. Czasami piszę byle co. Tylko, żeby było, co nie bardzo mi się podoba. Niestety tak już mam. Jest też we mnie nadzieja, że po jakimś czasie znajdę swój sposób na pisanie recenzje i poszerzę swoją wiedzę na temat innych słów. Chodzi mi o to, że poznam więcej synonimów do danego słowa i nie będę miała powtórek.

Okej to narazie. Nie mam więcej pomysłów co by napisać.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja ,,Sekretne Życie Drzew'' Peter Wohlleben

Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję. Tym razem opowiem Wam o książce pt.,,Sekretne Życie Drzew'' Petera Wohllebena. Dużo osób...