piątek, 11 sierpnia 2017

Albo Albo TAG

Cześć, hej, witajcie!!!! Dzisiaj mam dla Was ,,Albo Albo Tag''. Pierwszy tag na moim blogu, a pomysłów mam jeszcze multum. Ok nie jestem dobra w gatkach typu small talk, więc od razu przejdę do rzeczy.


1.Wolisz czytać tylko trylogie, czy tylko powieści jednotomowe?


To zależy od teg czy dana książka jest dobra. Jeśli pierwsza część trylogii bardzo mi się podobała to oczywiście pojawia się u mnie chęć przeczytania kolejnych części, a czasami gdy powieść mi się nie podoba, to cięszę się, że jest to tylko jeden tom.

2.Wolisz czytać książki napisane przez mężczyzn, czy kobiety?

Dla mnie to nie ma znaczenia kto napisał książkę, aczkolwiek chyba ,,wygodniej,, czyta mi się powieści płci pięknej. Czuję się wtedy swobodnie? O ile można to tak nazwać. Jednak jestem otwarta na wszystkich autorów, nie zależnie od tego jakiej są płci.

3.Wolisz kupować w Empiku czy tylko na stronach internetowych?

Mieszkam w mieście gdzie nie ma Empika, ale są tutaj trzy księgarnie, więc jest gdzie wybierać. Raczej nie kupuję na stronach internetowych, może dlatego, że jeszcze nigdy nie miałam okazji tam kupować.

4.Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane, czy żeby przekształcono je w serial?

Uwielbiam oglądać seriale, lecz gdy chodzi o książki to zdecydowanie wolę ich ekranizacje. Gdy seriale mają dużo odcinków i sezonów jak np. Pretty Little Liars to troszkę ciężko zapamiętać ok.100 odcinków, a w filmie wystarczy zapamiętać ok.1 godziny.

5.Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

Są wakacje więc mam bardzo dużo czasu na czytanie, dlatego pięć stron dziennie by mi nie wystarczyło. Wybieram pięć książek tygodniowo, bo mogę czytać tyle stron ile chcę.

6.Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?

Hmmmm. Ciekawe pytanie. W sumie to mogłabym być i recenzentem i autorem. Lubię wystawiać moją opinię na temat książki, ale czasami ciekawie jest napisać własną historię. Chociaż gdybym miała wybrać jeden ,,zawód,, to wybrałabym profesjonalnego recenzenta.

7.Wolisz czytać dwadzieścia ulubionych książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?

Tutaj zdecydowanie wybieram dwadzieścia książek. Mam swoje ulubione powieści, a sięgając po nowe pozycje mogę nie znaleźć inne ciekawej historii.

8.Wolałabyś być bibliotekarką, czy sprzedawcą książek?

Właściwie to nigdy nie myślałam ani o studiach bibliotecznych, ani nad pracą sprzedawcy książek. Mogłabym pracować w bibliotece, jednak są dla mnie ważne także zarobki i chyba nie chciałabym być nikim z wymienionych. Mam już wybrane studia na przyszłość. Jak na razie jest to dziennikarstwo.

9.Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury, czy wszystko poza ulubionym typem literatury?

Nie mam ulubionego typu literatury.Przeczytam wszystko co mi wpadnie w ręce, więc wybieram opcję drugą.

10.Książki papierowy czy ebooki?

Książki papierowe forever in my heart. Nigdy nie miałam okazji czytać ebooka, ale to nie zmienia faktu, że książki papierowe można powąchać i pomacać co ja osobiście uwielbiam. Pomińmy fakt, że po wąchaniu książek zawsze swędzi mnie nos.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja ,,Sekretne Życie Drzew'' Peter Wohlleben

Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję. Tym razem opowiem Wam o książce pt.,,Sekretne Życie Drzew'' Petera Wohllebena. Dużo osób...