wtorek, 1 sierpnia 2017

Recenzja ,,Girl Online'' Zoe Sugg + Pierwszy post!!!!!!





Pierwszy post na blogu jest moim zdaniem najważniejszy. To on decyduje o tym czy osoba która go czyta, będzie miała zamiar dalej śledzić bloga. Od niego wszystko zależy. 

A teraz do rzeczy: 
Po pierwsze, bloga założyłam po to aby dzielić się z innymi moją pasją-książkami😝
Po drugie, blog został założony dokładnie trzy dni temu, a to dlatego, że nie miałam pomysłu na post, a tak jak mówiłam na początku, to on jest najważniejszy.
Po trzecie, mam nadzieję, że ktoś będzie chciał czytać tego bloga.

No to już po formalnościach, możemy przejść do recenzji....




O autorce:

Zoe Sugg (Zoella) to 27 letnia blogerka i YouTube'rka. Urodziła się 28 marca 1990 roku w Lacock (Wielka Brytania). Książka pt.,,Girl Online'' to jej pierwsza powieść, a zarazem pierwsza część serii ,,Girl Online''. Pojawily się także ,,Girl Online Solo'' i ,,Girl Online W Trasie''. Ja dzisiaj opowiem o pierwszej części.

O czym jest ,,Girl Online''?

Piętnastoletnia Penny mieszka wraz z rodzicami i starszym bratem Tomem w Brighton w Anglii. Jej najlepszym przyjacielem jest Elliot, który jest gejem. Penny prowadzi anonimowego bloga i pod nickiem Girl Online publikuje posty w których umieszcza swoje najskrytsze myśli. Mówi tam głównie o swoich atakach paniki, które są taką ,,pozostałością,, po wypadku samochodowym.

Pewnego dnia Penny wraz z rodzicami i Elliotem wylatują do Nowego Yorku. Tam podczas pobytu w hotelu, poznaje Noah, przystojnego gitarzystę. Cała rodzina zostaje zaproszona a Święta do rodziny nowo poznanego chłopaka. Niestety wszystko nie trwa wiecznie, w końcu Penny musi wrócić do Brighton.



Moja recenzja:

Fabuła: 

Książka podobała mi się bardzo, aczkolwiek pojawiały się przesłodzone momenty. Może to dlatego, że nie wierze w miłość od pierwszego wejrzenia, a w tej historii właśnie taka się pojawia. Lubię Noah i Penny jako parę, ale nie tak od razu. Główna bohaterka przyznała, że tak naprawdę nic nie wie o ,,Chłopaku z Brooklynu'' (tak nazywała go na swoim blogu). Więc fabuła ma takie 7/10


Bohaterowie: 

Mam dwie ulubione postacie. Większość z Was pewnie pomyśli, że jest to Penny i Noah. Otóż nie. Najbardziej lubię Elliota i Bellę. Elliot to najlepszy przyjaciel Penny, a Bella to czteroletnia siostra Noah. Elliot w piękny sposób pociesza Penny, a Bella jest przeurocza. Poza tym postacie są w tej książce bardzo realistyczni. Bohaterowie mają wspaniały charakter, no może tylko poza Megan i Ollie'm. Ocena ,,ludziów'' to 9/10


Okładka:

Okładka to tak naprawdę moja ulubiona część książki😀
Najbardziej podoba mi się to, że jest twarda, a to u mnie baaaaardzo duży plus.
Autorka wybrała przepiękny kolor okładki-jasny niebieski. Wszystko w tej okładce jest piękne. Czcionka którą napisano tytuł, grzbiet oraz zdjęcia które także się tam pojawiają. Ocena 10000000000/10







A wam jak podobała się ta książka? Czytaliście ją, czy może macie zamiar przeczytać? Koniecznie piszcie w komentarzu czy zgadzacie się z moją oceną? Może byłam za surowa? Albo zbyt łagodna. Piszcie!!!!! Do zobaczenia w kolejny poście

Smellinoldbooks


PS.Chcecie aby następny post to był tag? Np.,,Book TMI tag''?














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja ,,Sekretne Życie Drzew'' Peter Wohlleben

Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję. Tym razem opowiem Wam o książce pt.,,Sekretne Życie Drzew'' Petera Wohllebena. Dużo osób...